Enthousiaste Customer Success Manager (32/40 uur)

Dockbite bouwt online oplossingen voor bedrijven die verder denken dan vandaag. Met het gebruik van slimme development tools en artificial intelligence bouwen we intuïtieve applicaties voor bedrijven. We beantwoorden hiermee niet alleen de vraag van nu, we onderzoeken ook de vragen van morgen.

 

We werken hard en onze opdrachtgevers dagen ons uit. Dit houdt ons scherp en drijft ons tot mooie oplossingen. Omdat we uitgedaagd worden, wordt intern onderling (los van de flauwe grappen) veel geprikkeld om tooling, AI algoritmes en vernieuwde technieken steeds toe te passen in de bijzondere projecten waar wij aan mogen werken.

Hoe ziet jouw dag eruit?

Je komt binnen in ons toffe pand in het centrum van Rotterdam. Groet je collega’s en neemt alvast een lekkere kop koffie (en dan bedoelen we ook echt lekkere koffie). Je start je laptop op gaat verder aan het project waar je de komende 2 weken op ingepland staat. De sprint verloopt goed. Over een half uurtje zit je samen met het projectteam om de to do’s te bespreken. Je zit op schema en bent trots op wat je tot nu toe bereikt hebt. Na de stand-up ga je vol energie verder met jouw taken.

 

Nadat we met elkaar geluncht hebben speel je nog een potje tafelvoetbal en wordt er aan je gevraagd of je even bij kunt springen in een ander project. Dit moet af en er moeten nog wat puntjes op de I gezet worden. Jouw skills komen hier van pas. Gelukkig ben je flexibel en vind je het geen probleem om even te switchen. Je houdt tenslotte jouw deadline voor je project goed in de gaten en draagt graag jouw steentje bij aan een goede oplevering van een ander project.

Wat verwachten wij van jou?

Je bent enthousiaste en gedreven Customer Success Manager met minimaal 3 jaar ervaring. Je hebt affiniteit met digitale tooling/ Apps, weet als geen ander hoe je een digitaal product (doorontwikkeld. Je bent communicatief sterk en hebt overtuigingskracht. Je bouwt met jouw sprankelende persoonlijkheid moeiteloos een lange termijn relatie op met de klant. Je wint de relatie op inhoudelijke kennis rondom digitale oplossingsrichtingen en gaat graag met de klant verder in gesprek over hun digitale strategie.

Daarnaast werk je nauw samen met de CEO om de verdere commerciële strategie van Dockbite aan te scherpen en te professionaliseren.

 

  • Je hebt een HBO+ of Academisch werk- en denkniveau
  • Je bent Scrum en Account Master
  • Je hebt minimaal drie  jaar ervaring als Customer Succes Manager of als product owner met digitaal multidisciplinair team onder zich
  • Je hebt interesse in nieuwe ontwikkelingen binnen de branche
  • Je kunt uitstekend zelfstandig als in teamverband werken
  • Je bent accuraat, stressbestendig en kunt snel schakelen

Wat bieden wij jou?

  • Flexibele en jonge omgeving (20-40 jaar)
  • Goed salaris
  • Opleidingsmogelijkheden
  • Jaarlijkse CityTrip en andere activiteiten
  • Laptop van de zaak

Zien we jou snel?

Stuur je motivatiebrief samen met je cv in via jasper.weeteling@dockbite.nl.