Enthousiaste Customer Success Manager (32/40 uur)
We werken hard en onze opdrachtgevers dagen ons uit. Dit houdt ons scherp en drijft ons tot mooie oplossingen. Omdat we uitgedaagd worden, wordt intern onderling (los van de flauwe grappen) veel geprikkeld om tooling, AI algoritmes en vernieuwde technieken steeds toe te passen in de bijzondere projecten waar wij aan mogen werken.

Hoe ziet jouw dag eruit?
Nadat we met elkaar geluncht hebben speel je nog een potje tafelvoetbal en wordt er aan je gevraagd of je even bij kunt springen in een ander project. Dit moet af en er moeten nog wat puntjes op de I gezet worden. Jouw skills komen hier van pas. Gelukkig ben je flexibel en vind je het geen probleem om even te switchen. Je houdt tenslotte jouw deadline voor je project goed in de gaten en draagt graag jouw steentje bij aan een goede oplevering van een ander project.
Wat verwachten wij van jou?
Daarnaast werk je nauw samen met de CEO om de verdere commerciële strategie van Dockbite aan te scherpen en te professionaliseren.
- Je hebt een HBO+ of Academisch werk- en denkniveau
- Je bent Scrum en Account Master
- Je hebt minimaal drie jaar ervaring als Customer Succes Manager of als product owner met digitaal multidisciplinair team onder zich
- Je hebt interesse in nieuwe ontwikkelingen binnen de branche
- Je kunt uitstekend zelfstandig als in teamverband werken
- Je bent accuraat, stressbestendig en kunt snel schakelen
Wat bieden wij jou?
- Flexibele en jonge omgeving (20-40 jaar)
- Goed salaris
- Opleidingsmogelijkheden
- Jaarlijkse CityTrip en andere activiteiten
- Laptop van de zaak
Zien we jou snel?
