Enthousiaste Customer Success Manager (32/40 uur)

Dockbite bouwt online oplossingen voor bedrijven die verder denken dan vandaag. Met het gebruik van slimme development tools en artificial intelligence bouwen we intuïtieve applicaties voor bedrijven. We beantwoorden hiermee niet alleen de vraag van nu, we onderzoeken ook de vragen van morgen.

We werken hard en onze opdrachtgevers dagen ons uit. Dit houdt ons scherp en drijft ons tot mooie oplossingen. Omdat we uitgedaagd worden, wordt intern onderling (los van de flauwe grappen) veel gedaan om tooling, AI algoritmes en vernieuwende technieken steeds toe te passen in de bijzondere projecten waar wij aan mogen werken.

Hoe ziet jouw dag eruit?

Je komt binnen in ons toffe pand in het centrum van Rotterdam. Groet je collega’s en neemt alvast een lekkere kop koffie (en dan bedoelen we ook echt lekkere koffie). Je start je laptop op en checkt de status van jouw relaties en daarbij lopende projecten. Over een half uurtje zit je samen met het projectteam om de to do’s voor het door ontwikkelen van een applicatie te bespreken. Jullie zitten op schema en je bent trots op wat je tot nu toe bereikt hebt. Hierna bel je met de klant om de voortgang te bespreken en mee te denken welke nieuwe mogelijkheden er zijn in de toekomst.

 

Nadat we met elkaar geluncht hebben vindt er nog een evaluatie plaats met een klant waar de sprint net van afgerond is. Hierna maak je de roadmap voor een andere klant waarvan het project binnenkort gaat starten.

Je bent goed op de hoogte van wat er speelt bij de klanten en hoe de verschillende projecten lopen.

Wat verwachten wij van jou?

Je bent enthousiaste en gedreven Customer Success Manager met minimaal 3 jaar ervaring. Je hebt affiniteit met digitale tooling/ Apps, weet als geen ander hoe je een digitaal product (doorontwikkeld. Je bent communicatief sterk en hebt overtuigingskracht. Je bouwt met jouw sprankelende persoonlijkheid moeiteloos een lange termijn relatie op met de klant. Je wint de relatie op inhoudelijke kennis rondom digitale oplossingsrichtingen en gaat graag met de klant verder in gesprek over hun digitale strategie.

Daarnaast werk je nauw samen met de CEO om de verdere commerciële strategie van Dockbite aan te scherpen en te professionaliseren.

 

  • Je hebt een HBO+ of Academisch werk- en denkniveau
  • Je bent Scrum en Account Master
  • Je hebt minimaal drie  jaar ervaring als Customer Succes Manager
  • Je hebt interesse in nieuwe ontwikkelingen binnen de branche
  • Je kunt uitstekend zelfstandig als in teamverband werken
  • Je bent accuraat, stressbestendig en kunt snel schakelen.

Wat bieden wij jou?

  • Flexibele en jonge omgeving (20-40 jaar)
  • Goed salaris
  • Opleidingsmogelijkheden
  • Jaarlijkse CityTrip en andere activiteiten
  • Laptop van de zaak

Zien we jou snel?

Stuur je motivatiebrief samen met je cv in via jasper.weeteling@dockbite.nl.